Poşta Română îşi toacă bugetul pe onomastica Mărinilor şi Mariilor
Zilele acestea, toţi poştaşii din Dâmboviţa au primit o nouă însărcinare: Să culeagă informaţii referitoare la numărul persoanelor care poartă numele Marin şi Maria, precum şi adresele lor corecte şi complete, întrucât conducerea Companiei Naţionale Poşta Română SA doreşte să-i felicite de ziua lor onomastică, trimiţându-le câte o carte poştală.
Cornel Florian Chirică, directorul Oficiului Judeţean Reţea Poştală Dâmboviţa, spune că nu ştie circuitul felicitărilor – unde se tipăresc, pe câţi bani – şi nici în ce măsură va fi afectat bugetul Companiei.
„Am primit adresă de la directorul general să întocmim această bază de date. Nu este o decizie locală. Din punct de vedere financiar, conducerea încearcă să redreseze Poşta Română”, afirmă Cornel Florian Chirică.
Conform ultimului recensământ, în România trăiesc aproximativ 2,2 milioane de persoane care se numesc Marin şi Maria. Un calcul matematic simplu arată că Poşta Română ar trebui să cheltuiască aproximativ 44 de miliarde de lei vechi pentru aceste felicitări, având în vedere că preţul minim pentru o carte poştală se situează în jurul valorii de 2 lei.
Sub protecţia anonimatului, unii poştaşi ne-au declarat că ei nu au fost niciodată felicitaţi de ziua lor de către conducerea companiei pentru care lucrează. Mai mult, în această perioadă sunt obligaţi să-şi ia câte două zile libere neplătite în fiecare lună cu scopul redresării situaţiei financiare a Poştei Române.
Toate acestea în condiţiile în care, la începutul anului, presa naţională a vuit pe marginea situaţiei că Poşta Română foloseşte hârtie reciclată, ca să printeze chitanţele celor care au plătit facturile Distrigaz şi Electrica!
VEZI AICI CIRCULARA TRIMISĂ ÎN TERITORIU!