DÂMBOVIŢA: Consiliul Judeţean promovează obiectivele turistice pe calea aerului

Consilierii judeţeni au aprobat în şedinţa de joi, 27 martie, să promoveze obiectivele turistice ale Dâmboviţei pe calea aerului, respectiv în revista care se pune la dispoziţia călătorilor cu avioanele Wizz.
Înainte de vot, preşedintele Adrian Ţuţuianu le-a explicat consilierilor că le-a făcut propunerea întrucât consideră că o astfel de campanie este utilă.
„Vom avea publicitate pe două pagini ale revistei. Nu am niciun interes personal, nicio miză. Cred doar că este util să facem acest lucru, însă dumneavoastră decideţi. Dacă vrem facem, dacă nu, nu”, a precizat Adrian Ţuţuianu.
Pentru 11.000 de euro, articolele despre judeţul Dâmboviţa vor apărea în două ediţii consecutive ale revistei „Wizz Magazine”, singura formă media care se află la bordul aeronavelor care transportă anual peste 13,5 milioane de persoane la nivel european. Revista apare o dată la două luni.
Materialele de promovare vor fi scrise în română şi engleză şi, evident, vor fi însoţite de fotografii. Fiecare număr al „Wizz Magazine” este tipărit în 250.000 de exemplare şi călătoreşte în 39 de ţări.