Bune practici şi poveşti de succes în domeniul antreprenorial, vineri la Târgovişte
Universitatea din Craiova, prin Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor şi Facultatea de Drept şi Ştiinţe Administrative, în parteneriat cu Eulink Pro, Global Commercium Development şi Instituto de Formación Integral (partener transnaţional din Spania), anunţă continuarea proiectului strategic „Stimularea spiritului antreprenorial şi a mediului de afaceri prin îmbunătăţirea performanţelor întreprinderilor şi dezvoltarea competenţelor manageriale şi antreprenoriale“.
Astfel, în data de 28 septembrie 2012, echipa Instituto de Formación Integral, alături de beneficiarul proiectului, Universitatea din Craiova şi partenerii săi, Eulink Pro şi Global Comercium Development, organizează la Târgovişte cea de-a doua conferinţă de bune practici şi poveşti de succes în domeniul antreprenorial. Evenimentul va avea loc la Hotel Valahia, Bulevardul Libertăţii, nr. 7, cu începere de la ora 09:30.
Conferinţa va presupune prezentarea unor exemple de succes, precum şi a unor modele de bune practici din România şi din Spania. De asemenea, informaţii relevante pentru grupul ţintă în contextul economic actual, vor fi oferite în cadrul prezentӑrii intitulate „Posibilităţi de finanţare a IMM-urilor în cadrul Programelor Operaţionale din România şi din Uniunea Europeană”. Sesiunile de întrebări şi răspunsuri şi discuţiile bazate pe temele prezentate vor întregi programul conferinţei.
Grupul-ţintă avut în vedere cu ocazia implementării proiectului cuprinde persoane din conducerea IMM-urilor, întreprinzători, angajaţi, persoane interesate de iniţierea unei afaceri, din regiunile Sud-Vest Oltenia şi Sud Muntenia.
Proiectul se află în cel de-al treilea an de implementare şi contribuie, prin organizarea de workshopuri şi activităţi de training, la dezvoltarea competenţelor antreprenoriale în rândul persoanelor care fac parte din grupul-ţintă al proiectului, la creşterea nivelului de formare şi informare profesională pe domenii şi teme specifice pentru angajaţi, întreprinzători şi personalul de conducere din IMM-uri, la însuşirea conceptului de cultură antreprenorială, în scopul creşterii numărului de afaceri prin dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a capacităţii întreprinzătorilor de a materializa ideile în afaceri rentabile care să genereze profit.